Aktualności
Podstawy pielęgnacji ciała
17.04.2024Skóra na ciele jest niemal dwa razy grubsza od tej na twarzy, zawiera mniej gruczołów łojowych, za to więcej tych potowych. Dbanie o ciało...
Powiększanie penisa kwasem hialuronowym – o czym musisz wiedzieć?
26.03.2024Wielkość penisa wciąż jest dla wielu mężczyzn kwestią niezwykle ważną. Czasami niedobory na tym polu wywołują u nich zawstydzenie, a nawet...
Hipoterapia - co to jest i komu może pomóc? Artykuł Sponsorowany
27.02.2024Hipoterapia to coraz bardziej popularna w naszym kraju forma rehabilitacji fizycznej i emocjonalnej, która wykorzystuje interakcję człowieka z...
Kto powinien suplementować witaminę D i dlaczego?
05.02.2024Witamina D pełni w organizmie człowieka wiele ważnych funkcji. Jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania układu kostnego oraz ma korzystny...
Aktualności
Jak pozyskać klienta komercyjnego? Jak budować markę na rynku usług rehabilitacyjnych? Poznaj trzy filary pozyskiwania pacjentów do przychodni rehabilitacyjnej.
Zapraszamy do udziału w cyklu wykładów i spotkań poświęconych aspektowi biznesowemu Twojej firmy.
Jak pozyskać klienta komercyjnego? Jak budować markę na rynku usług rehabilitacyjnych? Poznaj trzy filary pozyskiwania pacjentów do przychodni rehabilitacyjnej.
22 września | 14.00 – 15.15 | Sprzedaż i marketing usług medycznych,
Trzy filary pozyskiwania pacjentów do przychodni rehabilitacyjnej
1. Rynek: co potrzebujemy wiedzieć o rynku na którym działamy oraz naszych klientach, aby do nich dotrzeć?
2. Proces sprzedaży: jak zorganizować proces sprzedaży, aby był skuteczny?
3. Marka: Spektakularne kampanie, ziarnko do ziarnka czy świetny produkt – na czym oprzeć swoją markę? I czy to działa?
Prowadzący: Joanna M. Piec-Gajewska – manager i kreator rozwiązań. W SIMUM odpowiada za analizę i budowanie strategii marketingowej placówek medycznych. Wcześniej współwłaściciel i wiceprezes agencji Kobold Public Relations oraz marki MedicaPR. Od lat współpracuje z podmiotami medycznymi doradzając w obszarach strategii komunikacji, PR i marketingu. Na 15 lat doświadczeń zawodowych składa się także praca w obszarze zarządzania firmami, budowania zespołów, szkoleń oraz rynku pracy.
22 września | 15.30 – 17.00 | Sprzedaż i marketing usług medycznych
Jak budować swoją markę na rynku usług rehabilitacyjnych?
1. Jak wypadasz w rynkowym konkursie? – czego chcą klienci, a co otrzymują z rynku. Fundament budowania marki.
2. Czy ludzie czekają na listy od Ciebie? – co robić i jak się komunikować nie tylko poprzez ulotki, FB i www.
3. „Opinia jest królową, ale plotka – jej służącą” /Władysław Grzeszczyk/ – czy wiemy co o nas mówią? W jaki sposób pracuje to na naszą markę.
Prowadzący: Joanna M. Piec-Gajewska – manager i kreator rozwiązań. W SIMUM odpowiada za analizę i budowanie strategii marketingowej placówek medycznych. Wcześniej współwłaściciel i wiceprezes agencji Kobold Public Relations oraz marki MedicaPR. Od lat współpracuje z podmiotami medycznymi doradzając w obszarach strategii komunikacji, PR i marketingu. Na 15 lat doświadczeń zawodowych składa się także praca w obszarze zarządzania firmami, budowania zespołów, szkoleń oraz rynku pracy.
Targi REHABILITACJA to pokaz nadchodzących trendów, unikalne produkty, światowi liderzy. Przegląd i możliwość testowania najnowszego sprzętu dedykowanego profilaktyce i diagnostyce rehabilitacyjnej. Prezentacja nowatorskich terapii z użyciem nowych technologii. Światowej sławy prelegenci konferencji naukowych, warsztaty nowoczesnych metod terapeutycznych, spotkania towarzystw naukowych, prelekcje dla rodziców.
XXIV Międzynarodowe Targi Sprzętu Rehabilitacyjnego REHABILITACJA, Łódź 22-24.09.2016
Więcej: www.rehabilitacja.interservis.pl
Patronem Medialnym Targów