Aktualności
Czy po zwolnienie lekarskie dalej trzeba się udawać do gabinetu stacjonarnego?
09.08.2022Zwolnienie lekarskie, które potocznie nazywane jest „L4”, przysługuje każdej osobie zatrudnionej na podstawie umowy o pracę oraz...
Jaki materac wybrać, aby zadbać o zdrowy sen?
05.08.2022Warto wiedzieć, że dobry materac to zdrowy sen. Czym jednak powinien wyróżniać się dobrej jakości materac? W poniższym artykule nie...
Dlaczego rehabilitacja w schorzeniach neurologicznych jest tak trudna?
27.07.2022Proces rehabilitacyjny w przypadku każdego pacjenta musi być zawsze prowadzony indywidualnie, jednak gdyby chcieć wskazać jakąś grupę...
Aktualności
Jak usprawnić umawianie wizyt w placówce medycznej?
Zdecydowanie najpopularniejszym sposobem umawiania wizyt lekarskich są rozmowy telefoniczne. Chyba każdy z nas znalazł się w życiu w sytuacji, gdy bezskutecznie próbuje dodzwonić się do placówki medycznej, czasem godzinami. Jest to bardzo frustrujące i prowadzi zazwyczaj do nerwów. Tymczasem po drugiej stronie jest zapracowana recepcjonistka, która poza odbieraniem telefonu ma przed sobą kolejkę ludzi, czekających przed okienkiem oraz pocztę mailowa do obsłużenia. Takiego zamieszania nie lubi żadna ze stron, na szczęście na rynku istnieją już narzędzia, które skutecznie wspomagają placówki medyczne w codziennej pracy i ułatwiają m.in. umawianie wizyt.

Skorzystaj z mądrych rozwiązań
Dbając o jakość obsługi pacjentów swojej placówki, warto wprowadzić takie korzystne rozwiązanie u siebie. Nie tylko uporządkujesz pracę swoich pracowników, znacznie ich odciążając, ale też poprawisz zadowolenie pacjentów, które jest dziś szalenie istotne. Zastanawiasz się, z jakich narzędzi korzystać? Jednym z najnowocześniejszych systemów w tym obszarze jest elastyczny instrument Thulium, który dopasowuje się z łatwością do specyfiki Twojego biznesu i pomaga całościowo ująć obsługę klienta na wszystkich kanałach komunikacyjnych. Jedną z części składowych Thulium jest interaktywne menu głosowe IVR oraz wspierający pracę recepcji helpdesk. Czyni to Thulium bardzo istotnym oprogramowaniem dla przychodni, które pozwoli Ci wprowadzić pracę recepcji na zupełnie nowy poziom.
Sprawne umawianie wizyt
IVR to narzędzie stosowane w wielu biznesach, wydaje się być jednak wręcz idealne szczególnie dla przychodni i urzędów. Dzwoniący wysłuchuje na wstępie przygotowanego wcześniej komunikatu, a następnie może tonowe wybrać numer, z którym chce się połączyć. Tam odbiera już konkretna osoba, mogąca pomóc w danej sprawie. Oprogramowanie dla przychodni Thulium umożliwia kolejkowanie rozmowy lub oddzwonienie do pacjenta, osoba czekająca na linii wie, która jest w kolejce. Pozwala to na znaczne podniesienie poziomu obsługi pacjentów. Każda osoba dodzwoni się do Ciebie lub będziesz mieć szanse oddzwonić do niej, nie odejdzie z kwitkiem żaden pacjent. Recepcjoniści maja ułatwioną i bardziej sprawną pracę, kolejne rozmowy odbywają się szybciej, dzięki czemu podnosi się ich efektywność. Wszystko przebiega bez niepotrzebnych nerwów i stresu.
Porządek w danych pacjenta
Thulium daje Ci też kontrolę nad poszczególnymi etapami kontaktu z pacjentem. Możesz skutecznie prześledzić całą ścieżkę, znaleźć ewentualne słabe punkty i szybko je poprawić. Oprogramowanie dla przychodni zapewnia prawidłowy przebieg informacji zarówno w obrębie jednej placówki, jak i pomiędzy placówkami, jeśli jest więcej. Karta pacjenta wraz z całą historią kontaktu może zostać szybko przekazana do innego oddziału, dzięki czemu pacjent może mieć wszędzie zapewnioną tak samo dobrą obsługę. Thulium nie tylko skróci czas potrzebny na rejestrację pacjentów, ale uporządkuje przetwarzanie i przechowywanie danych oraz ich ewentualne przekazywanie. Możesz mieć pewność, że każdy pacjent będzie pod właściwą i kompetentną opieką bez chaosu informacyjnego.